עיירת הנופש של קפריסין פרוטארס

//עיירת הנופש של קפריסין פרוטארס

עיירת הנופש של קפריסין פרוטארס

פרוטארס, עיירת הנופש של קפריסין

לא רחוק מ איה נאפה עיר הבילויים והמסיבות של קפריסין , נמצאת פרוטארס .

פרוטארס היא חלק מקפריסין היוונית והיא נחשבת לאחד מאתרי הנופש המבוקשים ביותר בקפריסין בגלל רצועת החוף היפיפייה שיש בה.
לפרוטארס מגיעים לנפוש בעיקר משפחות עם ילדים .
פרוטרס עברה פיתוח משמעותי בתחום התיירות שהפך אותה לעיר נופש מבוקשת ומשגשגת שמושכת אליה המון תיירים ומשקיעים .בפרוטארס יש המון מסעדות טובות עם אוכל מקומי ומסורתי, בתים ציוריים ומיוחדים, המון חנויות וחוף ארוך מדהים עם חול ים נקי ומים צלולים באורך 15 ק”מ שנחשב לאחד מחופי הים הטובים בקפריסין.
בחוף ישנו מועדון צלילות גדול ומבוקש וגם ניתן להנות מהשכרת סירות, יאכטות, קייקים, גלשים, אופנועי ים ועוד.משפחות שבאות לפרוטארס עם ילדים, יכולות להנות מסיור מודרך במחוז פמגוסטה ( החלק ששייך לקפריסין היוונית) ולקבל הסבר מעניין ומרתק על ההיסטוריה הארוכה של קפריסין
והמסורת המקומית .
בפרוטארס ישנו מיצג מים מרהיב, שנחשב לאטרקציה של פעם בחיים ובמיצג יש סילוני מים המגיעים לגובה של כ 10 מ”ר מלווים במוזיקה ואפקטים ייחודיים.

ניתן לבקר באקווריום הימי, שבו תצוגה ענקית עם מאות זנים של בעלי חיים ימיים כמו צבי ים, דגים מיוחדים, דולפינים, תנינים ועוד..

ילדים יכולים להנות מאוד גם במסלול מירוצי הקארטינג של פרוטארס .

מחוץ לפרוטארס אפשר להנות מאוד גם בגן התבלינים בכפר אבגורו , שבו יש פעילויות והפעלות לילדים וניתן לטעום ממגוון תבלינים ותמציות תה ושמנים טבעיים.
אפשר וכדאי לבקר גם בפארק המים הגדול ביותר באירופה שנמצא באיה נאפה . בפארק מגוון רחב של מגלשות ומתקני מים מכל הסוגים .
לאוהבי טבע ישנו את פארק הטבע קייפ גרקו ושבו ניתן לעשות טיולי אופניים ולהנות מנופים חלומיים של רצועת החוף ושל הצוקים שיש הגדולים שיש בפארק הטבע .

למחפשי הזדמנויות השקעה אטרקטיביות , ניתן למצוא הזדמנויות נדל”ן להשקעה בפרוטארס , כמו דירות עם נוף לים ובריכה פרטית במתחם הבניין, שניתן להשכיר אותם לתיירים על בסיס יומי.

ניתן גם להתרשם מפרויקטים חדשים ויוקרתיים אשר נבנים בימים אלה  ולרכוש דירה חדשה אשר מחירה עתיד לעלות לאחר סיום הבנייה.
מחפשים דירה להשקעה בקפריסין ?
צרו איתנו קשר עוד היום .

Accessibility Toolbar